+420 417 532 677
Menu
E-shop Koloshop.sk Magazín iDomestik.cz

Náš tím je tu pre Vás

+420 417 532 677
+420 417 532 677

Po - Pi: 9:00 až 17:30 hod.

info@koloshop.sk
info@koloshop.sk

Odpovieme do 24 hodín

Kontaktujte nás Kontaktujte nás

Sledujte Koloshop

FAQ - často kladené otázky

Vždy radi poradíme a pomôžeme
Michaela - zákaznícka podpora
Michaela zákaznícka podpora
Kontaktujte ma

Rýchle kontakty

Objednávky a reklamácie

+420 417 532 677
info@koloshop.sk

Technická podpora

+420 417 532 677
info@koloshop.sk

Servis bicyklov a lyží

+420 417 532 677
info@koloshop.sk

Objednávky

Stav svojej objednávky zistíte jednoducho prihlásením sa do svojho zákazníckeho účtu v časti "Moje nákupy". Ak nie ste registrovaným zákazníkom, stav svojej objednávky zistíte zadaním čísla objednávky a emailovej adresy do poľa "Stav objednávky".

Objednávka podaná do 12:00 bude odoslaná v ten istý deň v prípade, že máme tovar na sklade v centrálnom sklade. Objednávku je potrebné uhradiť vopred kreditnou kartou alebo objednať na dobierku. Bankovým prevodom sa odoslanie objednávky oneskorí o čas spracovania platby.

Nie, v našom e-shope môžete zadať objednávku, aj keď nie ste zaregistrovaný. Naším odporúčaním je zaregistrovať sa. Môžete získať výhody, napríklad 3% zľavu na prvý nákup, skupinu Premium.

Zľavový kód/darčekový poukaz môžete použiť v prvom kroku objednávky. Kliknutím na políčko "Mám zľavový kupón" ho vložíte.

Akonáhle pripravíme objednávku na predajňu, pošleme vám SMS na číslo uvedené v objednávke s výzvou na prevzatie tovaru. Pri osobnom odbere vždy počkajte na SMS.

Reklamácie a vrátenie tovaru

Ano, tovar môžete vrátiť do 14 dní od nákupu. Tovar nesmie byť používaný, nesmie niesť známky montáže a musí mať pôvodný obal. Vyplňte, prosím, dokument o vrátení tovaru (Stiahnuť TU)

Naším cieľom je vyriešiť sťažnosť čo najskôr. Zákonná lehota na jej vybavenie je stanovená na 30 kalendárnych dní.

Výmena tovaru nie je možná. Vyplňte, prosím, dokument o vrátení tovaru (Stiahnuť TU). Tovar zašlite späť na našu adresu a pošlite nám číslo účtu, na ktorý vám vrátime platbu. Potom vytvorte novú objednávku na správny tovar.

Je nám veľmi ľúto komplikácií. Prosím, zašlite nám chybne dodaný tovar spolu s vyplneným dokladom o vrátení tovaru, ktorý bol súčasťou zásielky, ak je to potrebné (Stiahnuť TU). Zabezpečíme doručenie správneho tovaru a vrátime vám poštovné. Ak tovar nemôžete poslať späť, zavolajte nám na číslo 417 532 677. Zabezpečíme vyzdvihnutie balíka na vami zvolenej adrese.

Reklamáciu môžete zadať po prihlásení do svojho profilu ("Môj Koloshop"). Tu sa zobrazí zoznam všetkých vašich objednávok, kde nájdete tlačidlo "Reklamácia" pri každom produkte. Ak nie ste zaregistrovaný, môžete svoju reklamáciu zadať prostredníctvom tlačidla "Stav objednávky". Vo formulári popíšete vadu výrobku a následne označený balík zašlete na adresu Koloshop s.r.o., Míru 577, Teplice - Novosedlice 417 31.

Vrátený alebo reklamovaný tovar zašlite na adresu Koloshop s.r.o., Míru 577, Teplice - Novosedlice 417 31 alebo môžete tovar priniesť osobne do predajní v Tepliciach alebo v Prahe.

Zásielky, ktoré budú doručené inde ako do našej prevádzky, nebudú spracované a ich preprava sa bude následne riadiť podmienkami daného prepravcu.

Aby sme mohli vašu reklamáciu spracovať čo najskôr, pošlite nám vyplnený protokol o vrátení (Stiahnite si ho TU) spolu s balíkom. Do protokolu vždy uveďte číslo objednávky alebo číslo faktúry. V prípade reklamácie v niektorej z našich predajní poskytnite našim kolegom číslo faktúry alebo objednávky.

Tovar, ktorý nám odovzdáte na reklamáciu, musí byť čistý. V opačnom prípade nie sme povinní reklamáciu prijať.

Zákonná lehota na jej vybavenie je stanovená na 30 kalendárnych dní, my však robíme všetko pre to, aby ste boli spokojní, a preto až 50 % reklamácií vybavíme okamžite alebo do 5 pracovných dní od ich prijatia.

Všeobecné

Heslo si môžete zmeniť kliknutím na odkaz "Prihlásenie" v záhlaví a potom na odkaz "Zabudnuté heslo" pod formulárom.

Prioritou pre nás je mať vybraný tovar čo najskôr doma. Dostupnosť tovaru pri objednávaní hrá v tomto prípade veľkú úlohu. Všetky informácie nájdete tu Ako zistiť dostupnosť tovaru

Ak ste v našej ponuke nenašli presne to, čo potrebujete, neváhajte nás kontaktovať na info@koloshop.sk.

Ak objednávka nie je v procese expedície, môžeme do nej zasiahnuť. Stačí poslať žiadosť na adresu info@koloshop.sk alebo nám zavolať na 417 532 677.

Ak chcete poslať dve alebo viac objednávok v jednom balíku, napíšte svoju požiadavku do komentára. Vaše objednávky spojíme.

Áno, darčekovú poukážku Vám môžeme poslať na Váš e-mail. Stačí napísať túto požiadavku do poznámky a vybrať platbu kreditnou kartou.

Ano, naozaj si vážime našich verných zákazníkov. Preto sme vymysleli náš vernostný systém.

Viac ako 20 rokov na trhu
Viac ako 20 rokov na trhu

Časom overená kvalita

Top značky
Top značky

Len overené produkty

Odborný personál
Odborný personál

Poradíme Vám s výberom

Autorizovaný servis
Autorizovaný servis

V zázemí dvoch predajní

Náš tím je tu pre Vás
+420 417 532 677
+420 417 532 677

Po - Pi: 9:00 až 17:30 hod.

info@koloshop.sk
info@koloshop.sk

Odpovieme do 24 hodín