Predstavce s ahead upevnením Enve a ZIPP
Predstavec svojou dĺžkou a uhlom ovplyvňuje citlivosť riadenia kolesa a je možné pomocou neho meniť pohodlie a potreby kokpitu. Pre výber sú zásadné dva priemery a to priemer riadidiel v mieste uchytenia do predstavca - v tomto prípade 31,8 mm a priemer uchytenia na stĺpik vidlice.
3D kovaný hliníkový predstavec, pre priemer riadidiel 31,8 mm, dĺžka 70-130 mm, čierna matná farba so strieborným logom.
Špičkový hliníkový predstavec, pre riadidlá s priemerom 31,8 mm, dĺžka 90-130 mm, čierna matná farba so strieborným logom.
Prepracovaný predstavec Service Course s vyššou tuhosťou, uhol 6 stupňov, strieborný povrch, dĺžky 80-130 mm.
Karbónový driek vhodný na akékoľvek použitie, hmotnosť 124 g / 100 mm, uhol +-6°.
Hliníkový predstavec vhodný pre MTB, priemer pre riadidlá 35 mm, pre predstavec 31,8 mm, krútiaci moment 5,5 Nm, uhol 0°, výška 40 mm.
Karbónový predstavec s vysokou tuhosťou, ktorý dopĺňa kokpit radu M6, hmotnosť 94 g/40 mm, uhol +-0°, priemer 31,8 mm.
Karbónový predstavec s vysokou tuhosťou, ktorý dopĺňa kokpit radu M6, hmotnosť 94 g/40 mm, uhol +-0°, priemer 31,8 mm.
Ľahký jednosmerný predstavec z uhlíkových vlákien, uhol +-6°, priemer 1 1/8, 31,8 mm, hmotnosť 124 g / 100 mm, všestranné použitie.
Karbónový driek vhodný na akékoľvek použitie, hmotnosť 124 g / 100 mm, uhol +-6°.
Aerodynamický karbónový predstavec vhodný pre cestné a gravelové riadidlá, hmotnosť 175 g / 110 mm, uhol -12 stupňov.
Trailový predstavec série M7 z karbónu pre ľahkosť a odolnosť, titánové skrutky, vhodný pre riadidlá M5 a M6, hmotnosť 92 g / 35 mm
Trailový predstavec série M6 z karbónu pre ľahkosť a odolnosť, titánové skrutky, vhodný pre riadidlá M5 a M6, hmotnosť 94 g / 40 mm.
Ľahký a tuhý predstavec Zipp Service Course SL v dĺžkach 100 - 110 a 120 mm so sklonom 17 stupňov. Pre riadidlá 31,8 mm. titánové skrutky. Nízka hmotnosť 125 g…
Karbónový super tuhý predstavec Zipp SL Sprint v dĺžkach 100 - 110 a 120 mm so sklonom 12 stupňov. Pre 31,8 mm riadidlá. Nízka hmotnosť 165 g!
Uhlíkový klenot, o ktorého vývoj sa zaslúžili najmä vetry aerotunelu Indianapolis.