Race Face Náboje pre kotúčové brzdy
Legendárna kanadská značka Race Face je známa svojím nekompromisným spracovaním komponentov horských bicyklov ako predstavec, riadidlá, pedále a kľuky s prevodníkmi, a to ako hliníkové, tak aj karbónové v radoch Atlas, Aeffect, Turbine a Chester.
Zadný náboj MTB Boost 12x148 mm pre kotúčové brzdy, montáž so 6 otvormi, matica Sram XD, pre kazety 11/12 sp.
Zadný MTB náboj, Boost os 12x148 mm, 6-otvorové uchytenie disku, Shimano MicroSpline matica, pre kazety 11/12 sp, hmotnosť 336 g.
Predný náboj MTB Boost 15x110 mm pre kotúčové brzdy, s montážou na 6 otvorov, hmotnosť 188 g.
Predný náboj Race Face Vault 15x110 mm BST 414J, 32 dier, masívne dimenzovaný, perfektná tuhosť a stabilita.
Predný náboj Race Face Vault 15x110 mm BST 414J, 32 dier, masívne dimenzovaný, perfektná tuhosť a stabilita.
Zadný náboj, pre os 12x148 Boost, Shimano HG orech, 32 dier, hmotnosť 177 g, 3 stupne zdvihu, 60 orechových zubov, 6 vlajok v skupinách po 3.
Zadný náboj, pre os 12x148 Boost, Shimano HG orech, 28 dier, hmotnosť 177 g, 3 stupne záberu, 60 orechových zubov, 6 vlajok v skupinách po 3.
Zadný náboj MTB Boost 12x148 mm pre kotúčové brzdy, montáž so 6 otvormi, matica Sram XD, pre kazety 11/12 sp, hmotnosť 336 g.
Predný náboj MTB Boost 15x110 mm pre kotúčové brzdy, s montážou na 6 otvorov, hmotnosť 177 g.
Predný náboj MTB Boost 15x110 mm pre kotúčové brzdy, s montážou na 6 otvorov, hmotnosť 177 g.
Predný náboj MTB Boost 15x110 mm pre kotúčové brzdy, s montážou na 6 otvorov, hmotnosť 177 g.
Zadný náboj MTB Boost 12x148 mm pre kotúčové brzdy, montáž so 6 otvormi, matica Sram XD, pre kazety 11/12sp., hmotnosť 177 g.
Zadný náboj pre enduro a e-mtb, robustné telo, ložiská 6902, oceľová os, 12x148 boost, matica Sram XD, 32 dier, hmotnosť 336 g.
Zadný náboj MTB Boost 12x148 mm pre kotúčové brzdy, montáž so 6 otvormi, matica Sram XD, pre kazety 11/12sp., hmotnosť 177 g.
Zadný náboj Race Face, 12x148 mm Boost os, orech XD, 32 dier.
Zadný náboj Race Face Vault 12x148 mm BST 424J, XD, 32 otvorov, okamžitá reakcia na pohyb pedálu, kompenzácia bočného namáhania kotúča, vysoká životnosť…